TRÄNA EN KVART OM DAGEN

Okaj, nu har jag testat skivan och ja är så skakis i kroppen att ja inte ens kan skriva här odentligt, haha. Det var en jätte bra skiva faktiskt, bra övningar som är bra att börja med när man precis börjat träna som jag. Men man blev sjuuukt svettig iaf ! 15min varje dag räcker.. Jag gjorde 20minuter nu men sen orkade ja inte mer, då va kroppen helt slut, haha. Men man ska egentligen vara förbered och ha saker hemma.. elr de är ju ganska enkelt, men vissa var lixom att du skulle göra amrhävningar fast göra dom uppåt istället, och då behöver du två stolar och en kvast och sen ska man göra sånna stepups på en pall, så en pall behöver du också, ja försökte med en stol men de vart lite för högt.
Du tränar först kanske två elr tre övningar och sedan är de vilka 1min och sedan två tre övningar och sedan vila 1min igen och så fortsätter det.
Jag ska lätt göra detta varje dag, försöka varje dag iaf ! Det var faktiskt lite roliga än Zumba. Zumban är sånna rörelser som ja inte riktigt kan göra :P Men de är ju kul iaf och man rör hela kroppen ! Men man kan ju kobinera som sagt !

Så ja rekomenderar den som vill börja träna att skaffa sig den DVDn. Jag funderar även på att köpa en bok som heter "parträning med Paolo Roberto" så kanske jag får med Älsk som bara annars sitter i soffan och kollar på film efter jobbet och dricker cola elr grogg :P

Jag älskar faktiskt att träna nu när man börjar komma in i det lite mer. Jag har hela tiden den här tanken i huvudet att jag MÅSTE träna och de är det ja älskar. De har ja aldrig haft förrut, förr har de bara kännts jätte jobbigt att ta på sig träningskläderna och gå ut och gå. Men nu brinner ja mer för det ! Jag vill verkligen de hör och ja ska genomföra det !!

Nu ska ja packa ner lite grejer. Ska till Järbo och ta en jogging runda runt sjöas ! Vi hörs och ha de så bra ! puss på er !


Kommentarer
Postat av: magda

asså fy va duktigt?! jag blir taggad av ditt tagg haha, de är faktiskt sant :p

2011-05-11 @ 20:48:51
URL: http://fetbra.blogspot.com
Postat av: petra

haha bara att sätta igång. säg t om du vill ut och jogga nån dag !

2011-05-12 @ 07:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0