NUSÅ !

Nu får de vara nog ! Ja har slappat aaaalldeles för mycket ! Imorn börjar jag igen. Åker till Järbo på eftermiddagen och joggar. Känner mig så himla äcklig och ofräsch. Suttit i soffan och käkar massa m&ms och rollo, men faktiskt har ja inte tagit nån cocacola som vi har i kylskåpet, elr jo, en klunk men de tycker ja inte gills.
Men nu ska ja ner i vikt alltså, 8kilo till ! Ställde mig på Malins våg och den visade att ja hade gått ner 2kilo, och de gjorde mig väldigt glad.. och när ja går ner i vikt så firar ja de jämt med att sitta och käka massa godis och gotta, haha. Inte bra.
Men köpte ett par joggingbyxor idag som ja ska inviga imorn tänkte, på torsdag blir de också joggning. Med Magda och Andy, ska bli spännande. På gymmet var ja ju lika stark som Andy så får se vem som har bäst kondis nu då.. Säkert han med tanke på att ja inte joggat på ett tag nu. Ja får ta i lite.

Köpte ett navelsmycka idag också, jätte fint. En liten pärla på den, en ljusblå pärla. De va nästan så ja inte fick på den lilla pluppen man ska skruva på, nästan så de var för mycke skinn emellan, men de gick precis som tur var ! Läkestaven är så mycke längre än en vanlig tydligen. Men nu måste ja bli smal iaf så ja kan visa den !:)
Man ska egentligen vänta 6månader med att byta stav.. ja väntade 1månad:P Än så länge ser de bra ut iaf !

Köpte även en klänning idag som ja ska ha på mig på freda då vi ska ut på Lobby Malin och jag, ska bl kul. Tyvärr så kunde inte dom andra med, men de blir fler ggr !:) Ska även ha klänningen på sammankomsten tänkte ja fast med en svart kjol under för den är lite för kort för att ha på sammankomsten. Men den är fin iaf !:)

NÄÄ, nu måste ja sova.. om jag kan.. älsks mobilladdare låter nåååå hemskt mycke så ja kan inte sova.. och han laddar telefonen varje natt !! 

Men puss på er ! Sov gott !


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu kör vi! Tycker vi kan jogga någon kväll på pensionärstigen!

2011-05-31 @ 22:46:35
URL: http://foreverandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0