LÖRDAG

Vaknade för ett tag sen, har legat i sängen och dragit med en stund med dom två bästa i mitt liv. Tyvärr ska älsk åka och jobba igen, igår kom han inte hem fören halv två tror ja. Så ja gick och la mig ensam men kan inte sova när ja är själv,. vaknade hela tiden. Och inatt när ja vakna så tyckte ja hela sängen skakade.. och de gjorde den för ja satte mig upp lite för att känna att den verkligen gjorde det, sjukt läskigt. Höll på i iaf 1minut. Jordbävning elr bara en jätte lång långtradere som åkte förbi borte på stora vägen ?:P Mén till slut kom han hem iaf och då kunde ja somna odentligt, men sen två timmar senare så var de ju en annan liten krabat som skulle upp, han var vaken en liten stund sen fick ja han till att somna två timmar till. Skönt.

Nu sitter ja och väntar på att älsk ska komma med min frukost och välling till Robban. Min älskade mozarella kommer han med ! MMHH ! ÄLSKAR det ! Hur gott som helst på ett mörkt bröd med tomater på också ! gottgott !
BTW.. Varför kan man inte vara lika smal på morgonen som på dagen ? På morgonen ser man någolunda smal ut och sedan på dagen när man har käkat så sväller magen en massa.. Funderar på om de är något som magen är känslig för.. ser verkligen gravid ut efter att ja har käkat, och då har ja inte käkat så mycket !!
Men älsk har ju sett min mage förr på morgonen óch har aldrig sagt att ja har gått ner i vikt. Men nu imorse sa han att de syns att ja har tappat lite. Jätte kul !:) Känner även på baksidan av benen och framsida på låret hur de börjar komma muskler :P

De är bara att fortsätta träna så försvinner allt ! Men ja känner av foglossningen lite mer nu när ja har börjat träna, tror de är för ja är ute och joggar. Men de hindrar inte mig från att fortsätta !! :)

Får se om ja hinner ett pass med Paolo idag, ska förska. Nu kom min frukost ! Hade bra alla ! puss på er !


Kommentarer
Postat av: Nanett

För mig har det varit samma sak hella livet, jag sväller upp något otroligt efter jag ätit, på möterna ifall vi ätit precis innan tar jag på mig lösa kläder bara för jag inte vill att folk ska fråga ;) Men jag är inte sjuk på någotviss utan som sakt samma hela livet. KRAM

2011-05-16 @ 05:37:33
Postat av: Mamma

Gluten?????????????

2011-05-18 @ 11:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0