JÄRBO

Har varit i Järbo nästan hela dagen, skulle åka dit för att jogga runt sjöas, men var så enormt trött när ja kom dit, somnade med Robin i 2timmar och sedan gick ja upp och tog mig ut, joggade en liten stund sen gick ja snabbt men sen orkade ja inge mer, tog mig runt sjöas med när ja kom upp på vägen ingen så fick älsk hämta mig för ja orkade inte längre, kändes som ja skulle somna medans ja gick och ena benet gjorde ont + att ja har världens fetaste träningsvärk i hela kroppen :P
Men ja försöker iaf, ja stannade inte hemma och kollade på tv iaf:)

Fick åka en sväng med pappa på motorcykeln också, skitkul ! Måste skaffa en sån vi också.

Vet inte vad som händer uppe i mitt huvud, ja har alltid kunna stava allting bra och pratat bra. Nu är de helt tvärtom, ja stavar allt fel och ja prata helt osammanhängande typ.. Elr när ja pratar och ska förklara en grej så formar ja orden fel och allt blir bara jätte konstigt.. och de känns som ja tänker på nåt annat när ja står och pratar om något helt annat, allt blir bara blurrigt i huvet och de känns som ja bara har stått och sagt "wohablawohabla". som som om man skulle prata baklänger så slowmotion :P haha, skit läskigt alltså. Ja håller nog på att bli knäpp !!

Nu ska ja sova. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0