FUSK

Idag har ja fuskat jätte mycke med vad ja har ätit, känner mig så himla äcklig i magen alltså. Började dagen med en bra frukost och citronvatten. Sen kom mamma och pappa och då följde ja med dom till Valbo. Där inne vart de käk på IKEA, först en korv då vi satt och väntade på pappa sen grillad kyckling med bea och strips. Kycklingen smakade bara gummi och va inte alls god. typiskt. Sen hade ja köpte vitchoklad sen hade mamma köpt mumsmums och sen när älsk kommer hem har han beställt pizza och därifrån käkade ja en halv pizzaslize och nu sitter ja och käkar mer vitchoklad. FY på mig ! Har inte tränat något idag heller. fet ångest ! Vill åka och gymma !!

Älsk satt och kollade på en crosstrainer igår, hittade en som ja ville ha och om den finns kvar tills löningen kommer så ringer ja på den. 800kr, billigt och bra !:) Då blir de att köra den varje dag också. Men blir ju att ut och gå också för lite frisk luft såklart !

Är sugen på en coca cola.. haha. Oh no ja faller tillbaka !!! Neee de gör ja inte :P Nu ska ja köra på lika som ja har gjort tidigare ! Ska börja käka lite vitaminer också så ja blir lite piggare.

Nu ska ja snart gå och hämta min lilla älskling. Han är hos sin faster för ja håller på att grejja med tvätten. Men ha en trevlig kväll ! puss på er !


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu när jag varit sjuk har jag slutat helt med alla go saker och dricka. Var ju beroende av coca cola, men nu har jag slutat helt.Fick idag en sjuk längtan efter choklad så köpte en guld nogat, men en tugga sen räckte det. Så ge inte upp och snart kan vi börja träna tillsammans igen.

2011-05-16 @ 20:35:08
URL: http://Fridavstrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0