TRÖTT

är helt slut i kroppen, vet inte vad det är. Åkte hem till mamma och pappa idag för mamma skulle hjälpa mig med ett tal. Men jag somnade och kunde inte sluta sova. Mamma hade tydligen kommit och satt sig brevid mig i sängen och bytt på Robin, jag kommer inte ihåg det fast mamma sa att ja kollade upp en gång. Måste verkligen ha varit trött. Men har varit fryssen i hela kroppen och känt mig bakis fast ja inte ens drack igår.. Jo en grogg drack ja men de blir man ju inte så bakis av.

Men är fortfarande jätte trött så jag ska gå och lägga mig nu. Andra säsongen av Solsidan är på väg ner nu, har sett kanske tre avsnitt av denna säsongen.
Kollade på "En unge i minuten" också, blev nästan lite kär i den där Thaylan, haha, han verkade jätte gullig ! Och hans fru var också jätte gullig, hennes blick  när hon pratade om honom var verklien äkta !

Har lyckats lagt Robin två nätter nu utan att amma, har gett han ersättning, han äter inte mycke, 125ml bara sen vill han inte ha mer elr så somnar han. Tror han sover lite längre på det. Igår somnade han klockan elva och vaknade inte fören halv sex, annars brukar han vakna vid två, tre tiden och vill ha mat.
Men jooo, ja ammade han visste nu ju.. Jag gav han flaska men han ville inte somna riktigt så då ammade ja han lite och då somnade han :) hehe. Ska försöka ha i lite välligt i ersättningen också, bara välligt tar han inte, då blir han jätte arg och tar bara bröstet sen. Inatt vaknade han två ggr och skrek rakt ut, men tror de är för han drömmer mardrömmar, han har gjort så förut också men då har ja inte hittat nappen på en gång och då har han hunnit vakna till, nu ser ja han bättre eftersom ja har fällt ner botten ett hack.

Just de ! Jag ska ju ringa om föräldrargrupp också. Tänkte ja skulle gå på det nu då eftersom ja inte gick på något sånt här under graviditeten. Kan kanske vara lite roligt :)

Ohh, nu är visst Solsidan klart ! Kaaaaanske att det blir ett avsnitt iaf då :) godnatt ! puss påer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0