HMM

okaj.. Ingen träningsvärk idag heller .. ? Konstigt. Jag tog ju i tills ja höll på dö och mina ben bara skakade så ja nästan inte kunde stå. Är det den där Gainomax som gör att det inte blir träningsvärk ? Lite smått stel i ryggen är jag, men de har ja varit sen tidigare efter vattengympan, men annars inget. Jaja, betyder väl att ja får ta i ännu mer nästa gång.. åh, DÅ kommer jag defenetivt dö alltså.

Nu blir det att städa upp lite här och sedan ge Robin mat. Han äter ju gröt två ggr om dagen och emellanåt ammar ja honom. Nu tänkte ja börja ge honom mer mat, har bunkrat upp i kylskåpet med en massa åt honom (Ja, jag har köpt burkar från affären, känner mig som en dålig mamma nu) Jag tänkte ja skulle försöka gå över helt till det sedan, iaf eftermiddagsmålet, gröt på morgonen klockan tolv sedan vid fem sex tiden blir det riktig barnmat. Sist ja testade att ge han sån mat vaknade han på nätterna och hade så ont i magen så han bara skrek. Men nu testade jag igen och det har gått jätte bra, han har inte varit nå gnällig alls. Skönt !

Nepp, nu ska ja sätt fart, blir torget senare vid ett. puss på er ! 





Effekt
Inom 30 minuter efter passet behöver kroppen både kolhydrater och protein för snabb återhämtning. Kroppens energidepåer töms under träning och är både i störst behov av och mest mottagliga för kolhydrater när du är som mest utmattad. Proteinet behöver du för att träningen ska stärka dina muskler istället för bryta ner dem.

Proteiner och kolhydrater finns i olika former i din mat. Just efter träningen är det enklast att dricka en Gainomax Recovery (250 ml). Gainomax Recovery hjälper dig på ett naturligt sätt att få ut mer av din träning. För välbefinnandet, prestationen och resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0