:)

Började testa gamla kläder som ja har ligger i garderoberna för att se om ja kan ha dom, har en klänning som ja hade när ja va gravid, skit fin, är inte en gravidklänning egentligen. Men sist jag prövade den för någon månad sen så satt den så tajt att ja inte alls kunde ha den. Men nu satt den jätte bra ! Blir så himla glad ! Nu känns det verkligen bra med allt, jag ska träna mera bara för att få lite mer muskler på kroppen och den lilla magen ja har kvar ska bort. Men det känns verkligen bra att det går åt rätt håll.. Jag har även blivit lite mer duktig på att äta mat på dagarna. Kanske inte blir så mycke variation på det men ja äter ju iaf :) Bätte de än att bara dricka en kopp te om dagen och sen inte äta något fören vid sex sju tiden på kvällen, och som ofast brukar ha varit skräpmat. Tänk när jag träffade älsk, innan vi var förlovade och gift.. Vi käkade på donken VARJE dag. Skojar inte heller, det var verklign varje dag. Hemskt när man tänker på det. Nu käkar ja donken väääldigt sällan.
Är aldrig sugen på de ens en gång, och om ja käkar där är det bara en cheesburgare. Nu vill ja ha riktig mat !:) Så mycke godare !

Idag kanske mamma och pappa kommer hit så ska vi studera tilms, det blir nog bra för oss att vi kommer igång med det ! Senare klockan sju ska jag till badhuset med Frida, min kusin. Blir solning och sitta i bubbelpoolen en stund innan det är dags för vattengympan, fyy så skönt det ska bli ! Tänkte jag skulle bada lite snabbt innan också så ja får bort gammal hud (usch) så solningen kanske tar lite bättre. Har köpt sån HOME SPA med jordgubbsdoft, luktar jätte fräsch, köpt både för kroppen och ansiktet.

Är lite smått engslig för sommaren, älskar att den är  här, men mycke bada för mig del tror ja inte att de blir. Blir väl att sitta i t-shirt och långbyxor, hehe, nä men inte så farligt, har vä egentligen inga provlem att visa magen, jag har ju faktiskt fött barn så det är inte så konstigt om den ser ut som den gör. Men tittsen har jag däremot stora problem med, det finns ingen bikini som jag kan ga. Elr jo, kanske något för 700spänn på Donnas. Men sen skulle ja vilja dölja dom ganska mycke endån. Ha sån där puschupp funkar inte för mig längre haha. Usch nej ja vill inte ens se mig själv i en bikini !! JAJA ! Nog prat om det.
Nu ska ja fortsätta min städning. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0