--

Har inte skrivit på över en vecka nu igen.. men det är för ja har inte varit hemma. I onsdags förra veckan åkte vi till stenungsund och hälsade på Robin farmor och farfar + en massa andra, men han tvärr inte träffa alla som vi ville. men nästa gång vi åker dit ska vi stanna längre så man slipper stressa hela dagara. Men vi hade det trevligt iaf ! Just nu är jag hos min syster, ska vara här tills på torsdag sen tar jag med mig min systerson rasmus hem :) Är lite nervös för att åka tåg med dom :)

skriver mer sen när jag komer hem. Om jag kan, min dator har gått sönder :( Går inte att starta, den är heldö.
den är är ju bara sex månader gammal så vi lämnar nog in den.

Men vi hörs iaf på något sätt. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0