--

Sitter i älsk kläder och luktar underbart gott :) Saknar han hela dagarna när han är på jobbet !
Men får nöja mig med att snusa på han kläder :)

Var til BVC häromdagen och Robin fick sin andra spruta, första sprutan sa han ingenting till, den andra skrek han ni två sekunder sen började han skratta, haha. Lillplutten min ♥

9310g & 73lång

Ska sätta in ett kort på honom i tidningen nu också.. väldigt sent jag vet, men hade velat haft där älsk och jag är med också. Men det blir aldrig att vi tar något sånt kort. Så det får bli ett bara på Robin.

Ihelgen ska vi till Bollnäs igen, fast denna gången åker vi alla tre och sover kvar en natt ! Ska bli mysigt !

Nu ska ja ge min lilla älskling mat. puss på er !



Tänker också på den lilla pojken i Järbo som dog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0