TRÄNING

Har precis kört lite Zumba, men inte länge.. gjorde 40min sen la ja av, den där salsan är inte riktigt min grej men alla steg fram bak sidan sidan fram.. ja snubblar ju över mig själv hela tiden.
Men de blir lite jogging senare idag iaf, tror ja åker hem till mamma och pappa.. elr om ja kanske stannar kvar i Sandviken och går ut när älsk kommer hem ? Kan man ju faktiskt också göra.. kan man springa lite länngre också, har hört att rundan bakom Willys tar ca 2timmar om man går hela, och de hade ju faktiskt varit klockrent för när ja går runt sjöas så tar de ca30minuter och de känns inte tillräkligt, inte när man joggar. 

Nej nu ska ja ta en snabbdusch medans Robban sover. puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

2timmar? då går dom sakta! för mig och mamma tar det en timme att gå bakom willys, alltså hela hälsansstig, om det är den du menar.

2011-06-01 @ 11:54:47
URL: http://foreverandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0