TORSDAG

Det känns som det är fredag idag ! Men det är ju i morgon och då ska vi till Valbo, blev inget idag. Men gick på torget här i Sandviken istället. Hittade ett par finbyxor till Robin, har tre likadana nu, men dom är jätte fina och dom andra två är antingen för små elr så är dom för stora. Så nu köpte jag ett par som han kan ha ! Har väldigt mycke anvndning av dom !

Hittade även två typ pyamasdressar, elr de är väl inte direkt en pyamas, utan som man mer kan ha på kvällen. Det är som ett linne och ett par trosor som sitter ihop. Skit snygga faktiskt ! Dom tre grejerna fick ja för 80kr ungefär. Billigt och bra ! Älska halva rea priset :D

Handlade även lite på Dollarstore, men de fanns inte så mycke intressant där så de vart bara en sån som man har bröd i när man har gäster.. som det står "bröd" på :) Sen vart de schampoo och balsam. Inget mer tror jag ? JO, en flaska med vitt trägrejs runt om som jag tänkte ha vatten i !  

Sedan vart det Klädjätten, köpte t-shirtar för 15kr !! Jätte fina, ett jätte sött linne med Alfons Åberg. Först hatade ja Alfons, men nu älskar jag han, han är så söt :D hehe
Men fick med mig fyra t-shirtar och en pyamas. Det fanns inte mycket rea, mest tröjor då.

Sedan vart det Jysk. Där hittade jag en jätte snygg ljusgrej som man har på bordet, men lite stenar och sådär. Den fick hamna på köksbordet inne i den lilla delen i vardagsrummet. Även två elefanter vart det, dena ena får stå matbordet i v-rummet och den andra i det lilla fönstret som är alldeles brevid. Fint.
Har fått dille på elefanter :P

Allt detta gick på ungefär 400kr, tyckte ja var rätt så bra pris :)
Men i morgon blir det mer. Då blir de kläder till Älsk, han ska med och handla så då blir det lite lättare, slipper ja åka och byta om det inte skulle passa.
Men ska köpa en liten bok där jag skriver upp allt vi handlar under en månad. Så man har lite koll på var pengarna tar vägen, tror det skulle vara bra för oss. Ska även förska få med mig hem någon slags låda där ja kan ha alla räkningar som är både obetalda och betalda, så har man även lite ordning där !

Ska kolla efter en klocka som jag vill ha också, se om den kanske är på rean ;P



BTW ! Var ju och kollade på en vagn häromdagen, och jag köpte den ! Jätte fint och ja är rätt så nöjd !!
Den är lite tung bara och krånglig att ha in i bilen och sådär, men annars tycker jag om den ! :)
Den har även världens gung som ska göra att man kan vagga den bättre. Och världens stötdämpar har den ! Men de där gunget kan vara lite dåligt ibland då man måste lyfta på typ ena sidan bara, då är de bara själva sittsen som rör sig.. inte hjulen..
Och apropå hjulen !!! Idag när jag gick in på Gallerian så LOSSNA ena hjulet !!!!
Helt förvånad stog jag bara där, haha. Men hon som jobbar inne på B-young såg att jag tappade det och kom och hjälpte mig ! Jätte snällt ! Men hon fick inte riktigt fast de i början så då trodde ja att det hade gått sönder ! Därför hon sålde den säkert !! Men så var inte fallet, den va lite svår att haka på bara, så hon fixade det åt mig, var även två andra som stannade och hjälpte mig. Det finns snälla människor !:)
Men det var lite pinsamt. Och det där kan ju vara farligt !! Men eftersom de är hjul som man kan ta av och sätta på utifall man inte får plats med det i bilen så satt de väl inte riktigt på.

Nej nu ska jag kolla på tv. puss på er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0