TISDAG

Robin har haft feber lite då och då och har utslag på kroppen. Igår fick vi komma t Hälsocentralen eftersom Anna på BVC var upptagen.
Dom på Hälsocentralen kollade på honom, sen sa han att han skulle hämta en till kille som skulle se vad det var. Enda jag fick till svart var att dom inte visste var det var. Sen fick vi gå hem.

Men han har feber och utslag !? NÅTT måste de ju vara ! Ok att han har feber, de kan dom ju ha pga tänder osv, men utslagen ?? Det måste ju vara något !
Febern är nere just nu.. Den låg på 37,8, men mer får den ju inte stiga.
Ska till BVC på måndag för den andre vaccinsprutan och läkarundersökning. Så får väl fråga då igen då. Antar att dom har lite mer koll på så små barn än vad dom på Hälsocentralen har, dom har ju hant om lite äldre barn och äldre.

Har börjat gett han gröt nu och han älskar det, han gapar stort efter mer, har gett han smakportioner nu i några dagar, så tänkte öka lite mer snart, för de syns att han vill ha mer den lille tjockisen :)
Ska bli kul när han är sex månader när man får börja med lite mer fruktgröt :)

Ska även hem till Järbo i morgon och hämta sittdelen till vagnen, Han vill vara med mycket mera nu, så jag tänkte testa och se om han kan sitta i den. Han är nästan för lång för liggvagnen också !
Skulle vilja köpa en ny vagn ! Är så sugen på det ! Men ja tror ja behåller den som ja har, den är rätt fin den också :)

Sittdelen


Imorgon ska jag och mamma gå och hälsa på en dam som bor här vid mig typ. Hon har precis blivit mormor till en liten flicka så vi ska gå och få se lite kort på henne :)


Nej nu ska ja se lite tv innan jag går och lägger mig :) puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

"Rätt fin"? Den är ju skitsnygg!! ;D

2011-01-19 @ 00:28:02
URL: http://whatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0