SÖNDAG

Robin har precis somnat. Älsk fick lägga honom, om han inte somnar vid mig när han äter så somnar han alltid bäst hos sin pappa. Tror att det är att han är så varm.
Idag har han varit lite gnällig men skrattat emellan åt. Han hade feber nu på kvällen igen. Men i morgon har vi läkarbesök på BVC + vägning och vaccination, den andra sprutan. Hoppas det går bra med sprutan. Denna gången är inte älsk med utan det är jag och mamma. Känner att jag vill ha någon med mig när de är läkarbesök, Första gången han fick det på BB så grät han jätte mycket och skrek, fick så ont i magen och började storgrina själv för det var så otäckt. Men det är ju bara bra att dom kollar så det inte är något fel.

Hoppas även dom kan komma fram till varför han har feber hela tiden. Utslagen kom vi på att det kan vara för att jag inte tvättar nya kläder innan jag tar på honom dom. Har inte alls tänkt på att det kan vara gifter i kläderna som ger utslag. Var svärmor som sa att det kunde vara det. Så härdanefter tvättar jag nya kläderna innan ja tar på honom det så kanske utslagen försvinner.

På torsdag ska jag till Valbo med Kattis. Sa till Älsk att jag skulle köpa en ny uppsättning med kläder till honom. Han ser så slaffsig ut nu tycker ja, och går alltid i samma kläder känns de som ! Men hittade ett par skitsnygg byxor i Valbo som ja tänkte kolla lite mer på, dock var dom inge fin ner till benen så kanske att de blir ett par andra, men dom var skit snygg över rumpan med fickorna.. Älsk har bara lite pösiga byxor nu som typ hänger ovanför snorren, haha, inte snyggt. Han tycker bara om byxor som är lite större, men han är skit snygg i lite tajtare jeans !
Men han skrattade bara åt mig när ja sa att ja skulle göra det, och att han var tvungen att använda det för mig skull, haha. Men han gick med på det som tur var iaf ! :)
Det enda jag inte fick köpa var tunna koftor med knappar, dom tycker han inte om, vilket jag tycker är skit snyggt, men ja får väl försöka hålla mig ifrån dom då :) Har sett en vit tjocktröja på Dressman som ja vill att han ska ha, men då är de att han är så himla varm av sig så han använder de knappt. Men priset på den får avgöra om jag köper den elr inte :)

Nej nu ska ja fortsätta kolla på tv. puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0