LÖRDAG

Har tvättat sen klockan tre idag och har tid till klockan tolv, 20 minuter till alltså. Så dumt att man inte tvättar en gång i veckan istället för att man ska göra sig av med alla rena kläder och SEN tvätta. Torkskåpet här är så enormt stort så de går så fort att få alla kläder torra också.. NOT.. den är typ lika stor som en tändsticksask och kläderna blir lika torr som om man skulle ha tagit upp dom ur en hink vatten.
Tror vi får börja tvätta en gång i veckan elr så !

Har kollat priser på gymmet på badhuset, trodde inte de skulle vara så dyrt, 1800 per person, och vi är två st.. de blir alltså 3600 för oss + att jag ska ha ett kort för bad som kostar ytterligare 1200, det blir alltså 4800spänn.. och de är inget jag kan hosta upp nu, så det får bli badkort på badhuset men gymkort i Järbo.. Det är betydligt billigare där + att det finns familjekort och då kan även min lillebror hänga på om han vill ! Huvudsaken ja får träna och få min Jessica Biel kropp :P

Ikväll har mamma och pappa  varit här, käkade tacos, prata och kolla lite på tv. Mysigt ! Det är så kul att man bor så nära sina föräldrar igen ! ♥

Nu är tvätttiden slut, detta inlägget tog nästan 20 minuter att skriva :P kollar på tv samtidigt ! :) Men ska fixa klart sen ska jag sooooova !! skönt ! Godnatt allesammans !
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0