HM

Nu ska ja verkligen köpa kort på badhuset t gymmet och badet denna månad, kan inte ha de så här längre. Känner mig alldeles för stor.. Ja är inte så stor egentligen, men ja är inte van och trivs inte i denna kroppen. Jag vill kunna klä upp mig och fint och använda högklackade skor igen. Nu känner ja mig bara stor och otymblig när ja använder det och därför använder ja det väldigt sällan. tar på mig det men sen tar ja av de lika snabbt och tar på ett par platta skor igen. Platta skor använde ja aldrig förr ! Bara när ja gick ut på stan elr nåt. Men på möterna var de alltid minst 11cm klack. Så snyggt !

Men nu har ja iaf beställt en sporttopp och byxor som ja ska ha när ja gymmar.
Sporttoppen

Byxorna


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kör hårt!

2011-01-11 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0