....

Jag tror ja precis sålde min vagn.......

Haha, fick för mig att ja ville ha en ny vagn.. Vet inte om jag kanske har gjort något förhastat nu, vagnen som jag hade var så mysig och väldigt bra eftersom man kunde fälla ner suffletten helt, och han somnade ganska bra till det.
Men just nu har ja ingen vagn till Robin..
Jag ska kolla på en i morgon här i Sandviken. Kanske gjorde något förhastat där också då jag typ tog den första jag såg, haha. Ojojojoj, hur kommer detta gå !?
Men det var en jätte fin vagn iaf, och jag hoppas det går att fälla ner suffletten helt på den också, men de ser inte så ut ? Får kolla i morn, och kanske att vi kommer hem med den :) Liggdelen va jätte snygg, synd att han inte kan använda den, haha, kanske får ha där i nån vecka till bara för att, haha, ne de går nog inte, han är nog för lång för den. Får bli sittdelen, men får försöka göra den lite mysig också med fällen och sådär :)

Hoppas ja inte ångrar detta, haha. Skickar min vagn till Umeå nämligen. Modigt av henne att inte ens kolla på vagnen innan hon köper den ! Tror ja redan fått pengar för den !

Men här är iaf vagnen som ja ska kolla på i morgon..
Liggdelen


Sittdelen

Den är nästan helt ny, inte använd många gånger. 2000kr. Prutade lite på den,  hihi !
Hoppas verkligen att jag blir nöjd med den !


Annars idag har vi varit på BVC, mamma följde med mig dit eftersom han skulle få spruta och läkaren skulle kolla på honom. Sprutan fick han inte dock eftersom han hade lite feber. Läkarundersökningen gick bra och han tyckte han såg fin ut och var stark ! Så det var ju bra iaf :)
Eftersom han har haft feber i tre veckor nu så tyckte dom att dom skulle ta ett urinprov på honom utifall det skulle vara urinvägsinfektion, så han fick en liten påse fastklistrad som han skulle kissa i. Så vi stannade kvar på sjukhuset och väntade ett tag så slapp vi gå hem och sen tillbaka igen till hälsocentralen till labb.

När vi var där så tog dom även ett stick i fingret på honom, och han sa inte ett ord.. Ibland undrar man om det är något fel på honom eftersom han aldrig grinar, haha, men ja klagar inte, vill inte att han ska göra det heller så :)

Men vad sänkad visade så var det inget. Men dom skickar iaf iväg för odling, så om någon dag så ska vi får svar på om det är det elr inte. Annars vet ja inte alls vad det kan vara.
Men läkaren sa iaf att det skulle utredas så vi får hoppas att dom gör de då.

Han hade gått upp bra i vikt iaf, mer än vad han brukar göra sa hon. Men nu väger han iaf 8435g och är 70cm.
Stora killen min ♥


Vi har även fått våra filmer sånda på Tradera som vi har haft ute en vecka nu. Fick väl inte så mycke som vi ville, men det blev ungefär 1500:- för 154 filmer.
Sen har vi även kanske fått sålt våran sängstomme som vi har haft på blocket. Han kommer och ska kolla på den i morgon, så hoppas han köper den. Lite extra pengar sitter alltid fint :)

Nej nu ska ja se på tv, tv11 visar bra program faktiskt. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0