:(

Robin har fått ännu mer prickar på kroppen och tempen ligger på 38.2. Han verkar inte sjuk eftersom han är glad hela tiden, han äter som han ska och gör allt som man ska. Jag har ingen aning om vad det kan vara. Men man blir ju väldigt orolig när han ser ut så. 3-dagars febern kan de ju inte vara eftersom han har haft feber varanan dag i två veckor nu.
Ska ringa till BVC imorgon igen och se om ja ska komma dit fast ja har läkarbesök på måndag elr om ja ska vänta. Dom sa ju på Hälsocentralen att ja skulle avvackta och de har jag ju gjort nu och de har inte blivit bättre.

Kan det vara något som jag äter ? Kan inte komma på något speciellt isfl..
Får se vad Anna säger i morgon.

:( min bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0