CHOKLAD I ANSIKTET

Just nu sitter jag med asiktsmask och ett glas vin. Ska kolla om det går någon bra film efter att jag har tagit bort ansiktsmasken. Gick och köpte tre st på KICKS här i Sandviken. Det var 3för2. 40kr gick det på !
Vinet heter FM, jätte gott vitt vin som ja verkligen rekomenderar !

Jag sitter just nu med Chocolat mud mask på mig och den luktar underbart !


Choklad i ansiktet och vin i glaset ♥


Idag har ja träffat Kattis och vi gick runt på torget en stund och små handla lite. Köpte en jätte fin tröja på Lindex för 75kr på rean. Som hittat ! Den var även i stl36 så ja är hur glad som helst, haha.
Sedan gick vi och käkade på Jensas, tog en kebabtallrik denna gången, fy så onyttigt ! Men börjar ju träna om en vecka så man får passa på att fetta innan :P

Robin fick även sitta i sin vagn och han ser så liten och söt ut, bara huvudet som sticker upp :) Men han tyckte om det, satt vaken nästa hela tiden !

Sötnöten !



Nu ska jag tvätta bort denna geggan och kolla lite på tv och krama på min son !
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0