TISDAG

Var ner på torget en sväng idag, köpte en liten bok som ja ska ha och skriva om Robin i. Hans utväckling mm. Blev ett par örhängen för 10kr på Lindex och ett par byxor åt Robin, han har helt plötsligt växt ur alla som han har, han är aldeles för lång för dom. Vart även ett par strumpbyxor åt mig.
En klänning som jag ska ge min brors flickvän, köpte den på Ånyo för 40kr, skit fin.

Robin har ju som sagt haft feber ett tag nu, men har inte visat att han mått dåligt av det. Men idag när ja va ute så såg man verkligen på honom att han inte mådde bra, han va jätte trött och blank på ögonen. När han satt upp så satt han och suckade typ hela tiden. Så ja handlade det jag skulle sen gick ja hem. Han har knappt sovit något på hela dagen. Han sov i vagnen och sen en liten stund på eftermiddagen bara. Han har varit rätt gnällig och ledsen, så nu innan han skulle sova så tog ja tempen på han och den låg på 39grader. Om den inte är bättre imorgon så ringer ja till Anna och säger att dom måste göra nått nu. Detta tar ju på honom ! Och jag blir bara oroligare för varje dag som går :(

Men nu måste jag passa på att sova. har varit lite duktig nu och lagt mig lite tidigare. Här om kvällen va den halv tio när ja gick och la mig :) duktigt ! Borde egentligen sova när Robin somnar. Men han har ju somnat lite tidigare än vanligare dom senaste dagarn.

Aja. Godnatt och sov gott :) puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch..:((

2011-02-01 @ 23:29:26
URL: http://whatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0