TANDLÄKAREN

Igår var jag hos tandläkaren, och de är faktiskt fösta gången en tandläkare berömmer mig för jag har fina tänder och att jag borstar dom bra, haha. Annars brukar dom bara skälla på mig :( Nästan inge tandsten vilket ja brukar ha.. men ett hål hade jag iaf, men de är ingenting jämnfört med vad ja brukar ha när ja går dit.. nästan alltid minst fem hål.. illa.

Så jag är ganska nöjd med det faktiskt, haha.

Sedan så gick jag, mamma och storebrorsan Tony och käkade på grillkisoken som ligger nere där vid gamla Sibylla.. 65spänn för en hamburgare ja hade kunnat gjort hemma.. vanligt bröd som man kan köpa i butikerna och lika så dressing och allt annat.. ne.. de tyckte ja inte om !
Sen så gick vi till min favvoaffär.. kan ni gissa vilken.. ? Ånyoooo, haha. Hittade en tjocktröja med djup urringning. sen även sånna små kulor som man kan spela med som ja ska ge till en pojk i Stenungsund.
Åker ju dit nästa vecka btw.

När vi kom hem så såg jag att de stog något på bordet, genom fönstret, såg att det var en blomma. Men det var det enda jag såg. Men sen när ja kommer in så stor det ett jätte stort paket på bordet. Blomman var en orkidee som ja precis sa att ja ville ha en ny av eftersom min andra har typ ruttnat och ser inte så fin ut i fönstret :P
Sen det stora paketer var en svart kristallkrona som ja har stått och kollat på i skyltfönstret en tid nu vilket han vetat om :P Så de va snällt tyckte ja ! :) ♥
Så den ska få hönga ovanför det vita matbordet som står i vardagsrummet. Blir nog jätte fint. tar kort på det sen när den är uppe !

Idag ska vi till Malin och knäppa kort på Robin. Tänkte jag skulle sätta ut ett kort i tidningen. Lite sent kaske men som sagt.. bättre sent än aldrig :) Sen ska ja även göra ett kort som min gamla BM som ja hade i Stenungsund ska få. Kanske kan va kul för henne och se hur han ser ut eftersom det var henne jag hade största delen av min graviditet.

Nu ska ja testa ha i lite silverschampoo i torrt hår och se om det blir något bättre. Gjorde ju slingor för ett tg sen och vissa slingor är lite gulaktiga och vissa är vita.. Ska förska få bort dom gula ! Men ha en jätte trevlig tisdag !

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0