:)

Robin åker runt i sin gåstol här. För det mesta backar han alltid in i våran tvbänk och blir fast där och står och tokdunkar.. tror inte den tvbänken kommer vara så fin inom en snar framtid med tanke på att den är vit :P

Igår gick vi på bio, kan inte stava till det så de är nog lika bra att jag hoppas det.. Men det var iaf den med Christina Aguilea och Cher. Den var bra, man blev på ett väldigt danshumör när man såg den, men inte så konstigt då hela filmen går ut på dans och sång :) Lite förutsägbar och Christina var kass som skådespelerska.. Allt skulle vara så pluttenuttigt.

Sedan efter bion fick ja för mig att vi skulle ut och ta en öl, hade ju varit trevligt om man hade gått ut i Gävle för en gång skull, men då hade inte en av oss legg med sig så vi fick åka till Sandviken iaf. Först gick vi t lillpuben men där var de fullsmockat eftersom dom hade liveband. Så vidare till 8ball (heter de verkligen ball elr är det jag som inte kan stava ??) där det inte alls va lika mycket folk, satte oss på övervåningen denna gången, är alltid nere om ja är där.. Men det var liveband där också, elr band och band.. det var en gubbe med gitarr som stog och sjäng själv, men de va lika trevligt det.

Tror hela baren bestod av tyskar ? Tyskar som taffsade så fort man gick förbi.. Helt sannslöst, verkligen inte respekt alls.. En tjej som dansade med en av dom (han såg riktigt sliskig ut) fick nästan drämma till honom för han tog henne mellan benen, drog upp hennes klänning och försökte kyssa henne.
Hur kan man bete sig så mot främmande människor ?

Vid stängning så stod vi utanför för att vänta på nån elr om de va en av oss som stod och pratade med nån, under tiden ser vi en kille (som satt vid vårat bord halva kvällen) som går in på toan med en.. ja.. jag kan väl inte säga en hon eftersom det är en han men han såg iaf ut som en hon och han ville nog vara en hon :P haha
Båda kom tydligen ut lyckliga därifrån iaf :P


Kvällen vart lyckad iaf och ja hade trevligt !:)

Idag vet ja inte vad som händer, älsk sover fortfarande och det får han göra tills han vaknar själv. Han är så sliten min man men kämpar på iaf :) ♥
Kanske att det blir badhuset om man hinner ? Går iaf och solar en liten stund, känns som det behövs nu :)

Nu är lillen på väg ut i hallen, han lär sig fort att gå i gåstolen. Ibörjan kunde han bara gå lite bakåt, nu kan han gå bakå OCH till sidan. Min lilla solstråle ! Han var hemma med pappa igår när ja åkte till Gävle på bio. Var jätte nervös över hur det skulle gå eftersom de är nästan alltid jag som nattar honom eftetsom jag ammar fortfarande.
Men det hade gått bra, lite ledsen men han hade somnat iaf och sov enda till halvsex tror ja.. Elr en gång hade han vaknat visst och varit lite ledsen.. Han kanske märkte att jag inte var där.
Men efter det så sov han.. Bara för att jag gick och la mig sent så ska ju han sova länge :) busunge, bara retas med mamma så :)

Nu ska jag nog lägga honom, han ser väldigt trött ut. puss på er !


Kommentarer
Postat av: kicki

det är väl bra om han sover länge när du vart ute sent :) ring om du vill... jag har inga pengar på telen :(

2011-02-14 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0