:D

Hade bokat reservplats på vattengympan ikväll och nu hade ja fått meddelande om att ja hade fått en plats, så ikväll blir det alltså vattengympa :)

Var till BVC idag med lillpultten min. Han hade gått up mycket bra i vikt igen, på sjukhuset sa dom att han hade gått ner, men de tror inte jag att han hade gjort, de var nog bara att det va en annan våg han vägde sig med.. för nå dåligt har han inte ätit.. inte vad ja har märkt iaf. Men han vägde iaf 8890g och är 70.5lång.
Min lille tjockis :)
Sprutan fick han inte eftersom han låg över 38 i febern. Undra var det kan vara.. kan det vara tänderna ? kanske..

Prickarna är ju nästan borta, men de är lite kvar så ja fick lite olika krämer ja skulle gå och köpa som ja ska se om det blir bättre av. Så får hoppas det !
Dom på barnkliniken trodde ju det var eksem han hade fått.. Men de trodde inte dom på BVC. Dom tyckte de inte såg ut som det. Så dom kanske sa så bara för att jag inte skulle komma tillbaka :P Nä.. ja vet inte..

När jag endå var där så passade jag på att väga mig.. och till mig förvåning så har jag gått ner 4 (!!!) kilo ! Skit glad vart ja ! Inte konstigt att ja håller på tappa min byxor !

Har varit lite nere på toget och småhandlat lite som behövdes. Strumpor med sånna plastgrejen under fotsluan så han kan ta sig fram bättre när han sitter i gåstolen.. Fast egentligen tar han sig fram väldigt  bra redan, han åker lite hit och dit :)

Nej nu ska ja ta och hitta på annat. puss på er !

ps. Snart kommer bilder på Robin som Malin har knäppt. skiiit söta !!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0