--

Hej på er !

Har inte skrivit på ett tag nu, men vi har haft min svägerska och hennes man här och då har de inte blivit att jag har suttit så mycket vid datorn ! Bara gått in och kolla mailen !

Försöker leta rätt på en bra vagn igen, den som ja köpte är så tung och inte alls  nå bra, vill ha någon annan. Den är verkligen jätte klumpig.

Har ju börjat gett Robin lite gröt, men nu senaste har han bara ätit nån sked och sen inte velat haft nå mer. Så jag köpte banangröt och hade lite mangopué vid sidan av och blanda det lite, och de tyckte han om, åt nästan en hel portion !
Har även gett han lite smörgåsrån och majskrokar, de tycker han om ! Han blir väldigt arg om han skulle tappa den på golvet och sen inte får nån på ett tag, då gnäller han tills han får en igen :P Han kommer nog bli lite bortskämd ! Men de gör inget :)

Om en vecka ska jag och Robin åka till Melwin ! Robins kompis som bor i Bollnäs. Det är dom som vi hamnade brevid på BB. Vi ska gå på badhuset tänkte vi :)

Har köpt friskvårdskort på badhuset nu så ja har varit på vattengympan en gång, ska gå ikväll också om det finns någon plats ledig, just nu står ja som reserv för det var fullt, så om någon avbokar så får kanske jag den platsen.. får hoppas iaf. Kommer gå själv denna gången. Hade velat gått på Core men om jag ska gå själv så går jag nog inte. Vill gärna ha någon med mig första passet iaf :)

Ska till Järbo snart, brorsan är hemma igen så ska dit och säga hej. Sen kommer älsk och hämtar mig !
Så jag ska göra mig iordning nu ! puss på er !


Kommentarer
Postat av: Janina

Du kan få köpa vår teutoni fun :P Hon som skulle ha den får jag inte tag på :/

2011-02-10 @ 15:40:13
URL: http://fruganjohansson.proverb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0