SOL

Alltså man blir nästan som en ny människa när solen är framme ! De är helt underbart ! Har precis suttit ute med syrran och solat lite och de verkligen bränner på huden. Älskar det !

Nu har ja verkligen bestämt mig för att ja ska börja träna riktigt, ut och gå och även träna hemma. 10kg ska jag ner till sammankomsten, alltså 2 månader har ja på mig. Jag SKA verkligen göra detta. Blir besviken på mig själv om ja inte gör det ! De svåraste blir nog maten, ja har ingen aning om vad ja ska laga för mat.. sallad typ ? Enda ja vet som är nyttigt :P Ja har ju gått på den här nutrilettdieten ett tag nu, men ja känner med så himla trött av det, antagligen för ja inte får i mig tillräkligt. Men ska läsa massa kokböcket och sen ska ja börja laga riktig mat :) Är astaggad för detta. Promenader ska de även bli och det ska vara i rask takt då, det ska vara jobbigt !!
Det andra är också att ja måste försöka få barnvakt dom gångerna ja ska gå och träna. Tänkte börja träna på dagen då Älsk är på jobbet så kan han träna när han kommer hem, även han ska försöka träna mera :)
Jag hoppas verkligen ja klarar detta. Ja skulle egentligen behöva hjälp av någon, nån som kan pusha, men ja får klara mig själv !

Nej nu vaknade Robban, vi hörs. puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu när hjälppionjärtjänsten tar slut för mig så ska vi ut och gå ännu mer tycker jag! ;D

2011-04-24 @ 17:11:04
Postat av: Frida Strand

Jag kan vara barnvakt åt lila Robbin, när som helst!

2011-04-24 @ 19:13:17
URL: /http://fridavstrand.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Frida: Du ska ju med mig och träna ;) haha, men du kan få vara barnvakt näääär du vill :)



Malin: Jaa de tycker jag ! :)

2011-04-24 @ 20:30:19
Postat av: Magda

mattips: du kan äta ungefär som vanligt fast ta mindre portioner än du brukar. ät 5 gånger om dagen - var tredje timme. 2 av dom gångerna är mellanmål.



och så är det bra att undvika skadliga fetter och socker. satsa istället på mörkt bröd och mycket grönsaker :)

2011-04-25 @ 10:10:44
URL: http://fetbra.blogspot.com
Postat av: petra

okaj, tack :D

2011-04-25 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0