Robin sover och ja har precis käkat min nutrilettkaka, dom är sååå goda ! Älskar dom, skulle kunna äta 100st, men de räknas ju som 100måltider då och de är ja inte så sugen på att få i mig på engång ;P
Älsk får hem lite sånt från jobbet ibland, dom gör ett jobb åt en tjej som säljer sånna, så ja ska köpa genom henne tror ja för älsk får ett bättre pris då :) Även köpa sånna dricker som är färdiga, men sugrör och grejer. Fast den ja drack idag smakade bara äckelpäckel.

Älsk kommer iaf hem snart och då ska vi åka och handla ett par finbyxor åt honom som han kan ha på söndag, sedan ska vi åka och handla så vi kan göra en sallad till dess också. Senare kommer Kim. Ska testa så barnstolen funkar i hans bil eftersom de är han vi kommer att åka med till Sundsvall. Vissa bilar har ju alldeles för korta bilbälten och funkar inte alls, hoppas inte så är fallet just nu för då blir de jobbigt !

Nej ja ska väl ta och göra mig iordning. Måste fixa och se vad ja ska ha för kläder på mig också. Har ingen aning. Kanske att ja tar nya skjortan.. elr om ja hittar något på torget :) PUSS på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0