:(

Vägde mig igår när ja va på BVC, ja har gått upp typ 2kilo :( Deprimerad ja vart ! Nu blir det verkligen hårdträning, ska börja göra lite småövningar hemma också, ut och gå och sen framförallt ÄTA RÄTT. Ja kanske är lite bättre, men inemellan käkar ja skräp också, inge donken elr sån mat, men typ chips och dricka.. Jag som ALDRIG har ätit chips förr, tycker inte de är speciellt gott.. men älsk har kommit hem med pringles flera ggr nu och då blir de att man sitter och äter och äter och äter till man mår illa ! Varför ska ja göra de ? Kan ja ju lika gärna hoppa träningen och sitta hemma och fetta chips istället. åh..

Måste kanske börja käka lite vitaminer och sånt där så ja blir lite piggare, har börjat blivit så trött nu, innan har ja orkat rätt mycke endå, men de tär på en att vara vaken så mycke på nätterna. Nu är ja bara helt slut och orkar inget, de ser ut som kriget här och ja orkar inte städa... var har in ork tagit vägen ?

jaja, nog klagat. Robin ligger i babygymmet för första gången på  jätte länge, han gillar det men sliter bara av alla saker från de och stoppar i munnen. Men han börjar se lite trött ut så ja kanske ska ta och ge han lite mat så kanske han somnar, så får även jag ta gå och lägga mig också en stund till.

hade bra. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0