Valbo

Hej hopp ! Idag är allt bra med mig, vet inte riktigt vad som hände i förrgårkväll. Det kan ha varit att jag hade klätt mig alldeles för tunnt till begravningen och de blåste jätte mycke och va rätt kyligt. Och de är ju inte speciellt bra då brösten är väldigt ömtåliga när man ammar.

Men ja mådde bättre till kvällen igår och idag känner ja inte av de alls, och de är så skönt ! Dock har ja fått ont i ryggen, haha. Det tror ja är för ammningen också, de är en speciell punkt i ryggen som gör ont, och mamma sa att hon hade exakt likadant då när hon försökte amma ! Men de är nått jag kan ta iaf !

Idag har vi varit i Valbo och handlat lite, mina byxor ja köpte på cubus för typ en vecka sen har blivit förstora, dom glider ner hela tiden, så de va dags för ett par nya byxor, hittade en par på H&M som satt bra. Fast ja har fått så fula ben, har mycke tjockare låg än vader, vaderna är jätte smala, och sen har ja tydligen blivit kobent, haha. Sexigt !

Blev också engångsskötunderlägg som man kan ha i skötväskan. Blev också bröstvärmare som ska hålla varmt när man går ut. Kan ju va bra och ha nu när de börjar bli lite kallare :) Sedan vart de också mat på IKEA :)

Så nu blir de Idol, Robin sover så gott, men om en timme ska han badas och matas och sen hoppas ja han sover till ett iaf.

Vi hörs ! puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0