uh

Vi ska på begravning i morgon. Jag kommer inte kunna klara av att hålla tårarna tillbaka, speciellt inte när de är min morbror som ska ha talet, han gör de alltid så bra så man blir jätte rörd.

Sist ja va på begravning va de för en man ja inte kände, hade träffat han några ggr bara och små pratat lite, men älsk kände honom. Men ja satt och storgrät, tror ja faktiskt var den enda som gjorde det också. lite smått pinsamt eftersom ja inte kände honom.
Men de är nog för att ja tänker på mormor så mycket när ja är på en begravning. Saknar henne <3
Älsk ska vara med och bära kistan i morgon, så de blir nog att ta hant om lillen själv, men de kommer nog gå bra. Begravningen är klockan elva, så de blir att gå upp tidigt och göra sig iordning så man inte kommer försent... är ju ganska så lätt hänt just nu :P

Nej nu ska ja packa skötväskan med extra kläder och ta fram något fint han kan ha i morgon, och även ta fram något till mig själv, annars kommer ja stå där i morgon bitti och va tokig för ja inte  kan ha några av mina kläder ännu :P

Hade så gott alla. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0