Sjuk

När ska de ta slut på allt elände ? Igår när jag och mamma satt och kollade på film, så satt ja först och svettas så mycke för dom hade eldat i vardagsrummet där vi satt, sedan helt plötsligt fick ja huvudvärk och kort därefter började ja frysa som en tok. Kunde inte sitta uppe längre så ja gick och la mig. Har också jätte ont i ett bröst. Tog tempen och den visade 39grader. Inte så konstigt att ja kände mig dålig. Jag vill verkligen inte åka på mjölkstockning !! Ska ta en varm dusch nu och se om de blir bättre.
Men de verkar som all otur ska hända mig. När ska de ta slut på allting ? När ja ska ja få må helt bra igen ?

Har knappt sovit något inatt för ja har legat och toksvettas och haft ont. Så är rätt så trött just nu. Har tagit en alvedon så febern har lagt sig lite, så får se vad som händer om någon timme när den slutar verka. Hoppas febern är borta.

Nej vi hörs senare. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0