SANDVIKEN

Hej hopp !

Igår var vi först till sjukgymnasten så hon fick kolla på mig, hon hängde och klämde en massa, de mesta var bra men jag är fortfarande väldigt öm. Men med tanke på hur illa det har varit så är de mycket bättre nu ! Men jag fick iaf ett schema att träna efter och sen om ja ville ha mer hjälp sen efter att ja har varit på efterkontrollen så ska jag höra av mig. Vet inte hur ja ska träna när jag börjar gymma för att träna upp beckenet riktigt igen.

Sedan var det läkarbesök på BVC, först fick vi komma in och väga och mäta Robin, han väger 5040g och är 57cm lång :)
Sendan fick vi komma in till läkaren och dom tyckte han va så fin och stark, så där fick vi också godkänt :P

Sedan åkte vi och skulle käka. Träffade upp Andy, James och Kim på mjölkbaren. Äntligen har man några att umgås och ha roligt med !:D

Sedan gick vi till Ånya för ja skulle kolla om dom hade några kjolar, ja vill ha en sån som går precis under knäskålen, hög i midjan och lite figursydd, jätte snygga, och dom brukar oftats finnas på second hand butiker. När ja kom dit såg ja att dom sålde ut allt för 10kr, skit bra. Så de vart fyra st kjolar ! Fast jag ligger emellan två storlekar, så antingen är dom för små elr lite för stor, men de fick gå iaf :)

Sedan efter de vart de att hämta nycklarna till lägenheten, ÄNTLIGEN !! :D SOM vi har längtat ! Jag ska inreda en maaaassa :D Så idag ska vi åka och köpa spackel och sånt så vi kan börja med sovrummet, så kan vi flytta in snart, för de tar ju en stund att göra det också. Men oooh så fint de ska bli :D Jag har så mycke planer. Tyvärr är jag kass på att inreda, så jag får ta till lite hjäp. MALIN !! :D

Sedan efter att vi gjort klart allt i sandviken åkte vi hem, vilade en stund och sen gick till Andys mamma och pappa och kollade på film.. Preditor elr va de nu hette.. skit bra iaf va den ! De trodde ja inte !
Sen när vi skulle gå hem så hade Andys lillebror tagit ut sitt teleskop om de nu heter så.. och skulle kolla på stjärnorna, och de va inget litet heller. Så vi stannade en stund och kollade också. SKIT FRÄCKT ! Ja måste skaffa ett sånt alltså :D Fick se månen och man såg huuur bra som helst, alltså man såg dom där runda ringarna på månen, ja vet inte vad dom heter :P
Sen fick ja se Jupiter och fyra månar runtom den, och man såg hur dom åkte åt sidan och försvann eftersom jorden snurrar, gick rätt fort ! Men ojojoj, ja va helt impad !:P Ska dit och kolla mera sen nån kväll ! :D

Idag blir Robin 1månad ! :D

Nej nu ska ja kliva upp och äta frukost och sen in till Sandviken ! :) puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0