Promenad

Nu har vi precis kommit in från en promenad och oj så skönt de va att få vara ute lite, de har ja verkligen längtat efter ! Så nu ligger Robin i vagnen och sover så gott.

Bvcsköterskan har också varit här nu, och han vägde 4120g, så nog har han gått upp allt min lille pojk :D Kan inte tänka mig att morsan har tryckt ut mig på 4610g när Robin är så "stor", de hade nog inte jag klarat av tror ja, haha.

Frågade också henne om hur ja kan göra med att amma.. Ja har så mycke mat till han att han sätter i halsen när han äter, och hon sa att ja kunde pumpa ut lite innan ja börjar amma så att han inte får i sig allt de här som typ strömmar ut, utan att han får suga själv lite också. Och de kan ju vara bra om man ska ha de till sen om ja åker iväg kanske och inte har han med mig. Fast nu vill ja inte åka ifrån han något !:P

Nej nu ska vi äta mat, hade så gott ! puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0