Mot Knäred

Nu sitter vi i bilen på väg mot Knäred. Robin vaknar nog strax och vill ha mat för han ligger och gnyr lite, så de blir nog att stanna strax, är nog dags att byta blöja också.

Har varit i Stenungsund i tre dagar nu och har hafft fullt upp hela tiden, man ville ju försöka träffa så många som möjligt men tyvärr hann man inte med alla, men vi kommer ner en gång till i december tror ja. Då stannar vi lite längre också.

Nu vakna Robin ! pusspuss

Updt 15.30

Robin somnade om igen, han kanske sover hela resan kan man ju hoppas ! Men han får gärna vakna för ja vill snusa på han ! :D lill älsklingen !

Nu är de bara - enligt svärföräldrarnas våg - bara 4kilo kvar till vikten ja hade innan ja blev gravid, hoppas dom går fort, har köpt ett par byxor som jag kan ha nu, men som är lite trånga, som ja gärna vill komma i så dom sitter helt bra ! Men 4kilo ska väl inte vara så svårt att få bort. Jag har inte varit ute och gått så mycke som jag velat, men ska försöka komma igång med det om typ en vecka då vi är hemma igen. För ja ska ner 9kilo tänkte ja. Då trivs ja bäst. Då väger ja 65kilo. Men de kommer nog ta lite tid, iaf så länge ja ammar för de känns som bara tuttarna väger 5kilo vardera, haha. Har hört att de kan ta upp till två år innan dom blir som normalt igen. Hoppas innerligt att de går fortare än så !!
Jag vill ha mina små tuttar tillbaka. Nu ser man inget annat än två jätte bomber, haha. Så nån bröstförstoring blir de inte för ja trivs verkligen inte i stora bröst ! 85G är waaaaaaay förstort, tur att dom hänger så dom inte är runda, annars hade de väl sett ännu större ut, haha ;D

Kommer också i mina gamla gabbabyxor ja snott av älsk. Men det är en knapp ja inte får igen :P Men annars sitter dom rätt bra tycker ja !

Snart ska ja på den 6veckorskontrollen också, tror faktiskt ja ska testa p-stav, nån som vet om det är bra ? Kan verkligen inte käka p-piller för ja blir ett monster. Riktigt hemsk blir ja och de har ja inte lust med när man precis fått barn och grejer. Men de ska tydligen finnas nå nytt p-piller också. Nån som vet något om det ???


Ska söka lite ;P puss på er !



Kommentarer
Postat av: Anne

Jag äter Yaz det är sprillans nytt :) Jag har inte haft nå problem iaf :)

2010-09-24 @ 16:08:10
Postat av: Anonym

Du borde testa spiral, hur bra som helst

2010-09-24 @ 17:16:04
Postat av: Nanett

Hahah du ska va glad att dina bomber kanske försvinner, de gör inte mina!

Du som sa innan att du ville ha stora bröst, nu vett du, de är inte alls kul, kläderna hänger och passar inte och dom e bara i vägen :S

2010-09-25 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0