BVC

Idag har vi varit i Sandviken och uträttat lite ärenden, först vart de BVC med Robin. Han hade gått upp 100g på fem dagar så de tyckte hon va bra, så nu vägen han alltså 4220g han har växt 2,5cm så han är nu 53,5cm lång :) Min lilla älskling blir så stor ! Han låg 1+ över kurvan också, propitionerlig och fin sa hon :)

Han har haft lite ont i magen dom senaste dagarna, frågade om de kunde vara något ja ätit och sa att ja proppat i mig vindruvor, och hon sa att de förmodligen va anledningen eftersom de är gasbildande. Men annars så brukar dom inte bli förstoppade på de viset eftersom bröstmjölken innehåller laxerande.
Jag som är såååå sugen på vindruvor :( Men vad gör man inte för bebis <3

Sedan fick ja träffa min BM lite snabbt för ja har så ont efter förlossningen. Och hon tog bort två elr tre stygn som satt och irriterade. Har nästan blivit tokig för de har gjort så ont, så nu hoppas ja verkligen att de blir bättre.

Sedan åkte vi och mätte lägenheten och skulle komma på dom nya tapeterna. Men när vi kommer dit så ser vi att dom bara har tapetserat EN vägg, och de va jätte dåligt gjort. Så vi åkte tillbaka och sa till om de och dom sa att vi skulle få träffa vaktmästaren så han fick kolla på det. Och han höll med om att det var dåligt gjort. Så vi sa att vi tapetserar själva om dom står för tapeterna, och de gick dom med på. Så de var bara att åka tillbaka till Sandviken hus och kolla tapeter, jag fick välja :) Det  blev en ganska ljus tapet med lite lattefärgade ränder på typ, om latte nu är den rätta färgen, haha. Jag kan inte sånt där med färger :P Men de va en fin tapet iaf !

Sen hade dom inte fixat de under diskbänken heller, så de fick vi säga till om.. igen. Lite tråkigt att man ska behöva säga till flera ggr och inget händer. Men nu hoppas vi att de händer något !

Sedan efter det så vart de att åka hem. Matade Robin och sen gick vi och la oss och sov och sov ett bra tag. Jätte skönt ! Men Robin ligger och sover fortfarande, men han kommer nog vakna snart för han brukar göra det vid den här tiden. Men just nu ligger han och sover så gott i min famn :)

Älsklingen

Foto:MalinRingström


Kommentarer
Postat av: Malin

Han är så himla fiiin!<3

2010-09-13 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0