Torsdag

Grattis mamma & pappa på eran 38åriga bröllopsdag !

Idag har jag och mamma varit i Sandviken nästan hela dagen. Mamma fixade lite papper både i Gävle och i Sandviken, sen åkte vi och handlade lite på Dollarstore, Donna och Willys. På Dollarstore vart de en sån som man har kaffe, så nu har vi hela kollektionen i den sorten. Dricker själv inte kaffe, men har de till dom som kommer på besök och som vill ha kaffe. Har även köpt en kaffekokare, vit liten och söt :) På Donna vart de den BHn ja har varit och testat, och oj så skön den är. Men tror att vad än jag tar på mig så kommer ja alltid ha ont i axlarna bara för jag inte än van vid tyngden. Kollade också om de fanns några badlinnen, men de hade dom inte i min storlek, så hur jag ska kunna bada på badhuset undrar jag .. ?
På Willys blev de massa god mat till ikväll, kyckling med potatisgratäng med bea.. världens bästa mat när man vill gå ner i vikt.. ja lovar.. haha;)

Vet att de är två stycken som inte kommer få sova något inatt iaf.. Robin har sovit nästan hela dagen när vi har varit och åkt bil så mycket, han har vaknat en gång för att äta sen somnat igen. Så han kommer väl inte sova så mycket inatt känns det som, och därför kommer jag också ligga vaken :)
Btw så har han börjat le jätte mycke nu när man pratar med han, så söt !:)


Imornkväll blir de lite mys med familjen, god mat och Idooool :) Jay Smith <3


Nu ska jag hjälpa mamma med maten. puss på er !


Kommentarer
Postat av: Nanett

Hälsa Grattis Från oss!!!

2010-10-15 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0