Tack

Tack för alla råd ja fick ! Men till er som komenterar Anonymt.. Skriv gärna erat namn så jag vet vilken de är som komenterat :)

Jag tror ja struntar i att följa varken GI, LCHF elr viktväktarna.. Jag kör nog på att bara att äta bra, ut och gå mycket och inte äta för mycket godsaker.. Det blir nog bäst så :)
 
Idag var vi till BVC. Han väger nu 5490g, längden såg ja inte, står på papperet som ligger i skötväskan och som ja inte orkar kolla på nu :P
Eftersom han har lite ont i magen så fick ja tips om att jag ska massera och greja på hans mage så kanske de blir bättre. Och sen att hålla upp benen tryckt mot magen som ja har gjort. Sen fick jag också tipset att köpa magdroppar som gör att dom ska bli lugna i magen, 159:- för en liten flaska. Lite dyrt men de är ju helt klart värt det om han blir bättre :)

Nu väntar ja bara på att älsk ska komma hem, då blir de att äta lite och sen en prommis.. Undra om man ska försöka sig på Sjöas... ? Vi får se :) Sen när vi kommit in igen blir de mys med film. Ja har laddat ner The new daughter, verkar hur spännande som helst !

Nu ska ja ta en kopp te och sätta mig framför kaminen ett tag, är jätte frussen !! puss på er !


Kommentarer
Postat av: Katarina

Prova att inte dricka mjölkprodukter i en vecka när du ammar. Se om lilleman blir lugnare i sin mage då.... Hade ett kolikbarn, fan va jobbigt det var. Som sagt jag borde ha tagit bort mjölkprodukterna. Funkade hur bra som helst med den "siste" ungen. Det är värt att prova =)

2010-10-14 @ 18:56:21
Postat av: Petra

Jo jag fundrade på om jag skulle göra det, men han är mycke bättre i magen redan och bajsar som han ska, så ja tror dom där dropparna räckte :)

2010-10-14 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0