Robin

Ligger och sover i vagnen så sött.. Han är så otroligt söt, igår låg han här och pratade jätte högt och hade ut tungan, och så fort ja gjorde samma sak som  han, slutade han, höjde på ögonbrynen och såg lixom ut som "va sjutton håller du på med ?" haha. Min älskling det ! Idag satte jag på han nya kläderna som har hängt inne i garderoben som han fått av mormor och morfar, ett grå body och ett par röda mysbyxor, bara i det vart han så otroligt söt i ! St 62 var de på dom också och dom var precis så han kunde ha dom, synd att ja inte användt dom tidogare ! Trodde inte han kunde ha 62 än.. men tydligen :)

Mitt hår har blivit mycke bättre nu också i färgen.. för dom som inte vet så har ja blonderat mig.. igen. Ja tror de är typ fjärde elr femte gången som ja är de nu.. Men nu ska ja vara de ett bra tag också för de är så himla svårt att få de blondt ! Men ja har haft massa silverschampoo iaf och nu börjar de gula försvinna ! Men min kamera är inte rättvis för den gör så håret ser jäääätte gult ut, men de är de inte :) kanske kan försöka knäppa med camen.

Min dator har de blivit nått konstigt med också.. om man tar upp internet så stänger de ner sig själv på en gång.. elr så hoppar den hela tiden från startsidan till "sidan kan inte visas" och sen tillbaka till startsidan.. så går de hela tiden.. Älsk får kolla på det när han kommer hem !

Idag ska vi förska ta oss in till Sandviken.. de har inte blivit något på hela veckan så nu får vi skärpa oss :P

Nu tror ja Robin vaknar.. ska kolla till han iaf. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0