Promenad

Nu är Robin bytt, matad, rapad och klar ! Så nu blir de en promenad ut i de kaaaaaalla vädret, men de stoppar inte mig.. HEJ SMAL KROPP HÄR KOMMER JAG !

Något annat än en promenad blir de inte idag tror ja.. Ja skulle behövt åka in till lägenheten, men ja tror bilsolen ligger i våran bil som älsk har i Gävle till jobbet. Ska kolla sen när ja går ut.
Jag ska skriva ett sånt typ schema av vad ja äter idag till en kompis som hon ska ha t skolan elr hur de var. Frukost: 1kopp te. inge mer :P
Nej nu blir de en prommis. puss på er !


Kommentarer
Postat av: magda

hahaha. du hade inte honung i då? ;) men tack för ditt bidrag, nu har jag äntligen 9 personer :)

2010-10-28 @ 10:23:23
Postat av: petra

socker och mjök hade ja i också :D

2010-10-28 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0