Mys

Skönt de är med en liten dator. Den andra vi hade är verkligen gigantisk.. och den släpade ja med på tåget och använde.. Pinsamt !

Just nu sitter ja framför kaminen. Det är så jätte kallt här så man fryser ju ihjäl, så fort man går ut i köket så är de iskallt.. de är typ bara vid kaminen och i vardagsrummet som de är varmt ! Men de är iaf mysigt att sitta här :)
Älsklingen ligger i soffan och sover. Flera ggr idag så har han gjort en riktig surmun, men han har inte gnällt elr så, utan bara gjort den där söta surmunnen, vet inte vad han har fått för sig :) Han har börjar prata lite nu också, så himla söt när han ligger i babysittern och vi andra är inne i vardagsrummet en stund, då ligger han där inne och pratar alldeles för sig själv :)

Ikväll blir de mys med mamma och pappa och min egna lilla familj såklart, god mat och Idol :)

Måste ta mig till Valbo snart också, ska göra en till ny nagelförlägning så ja behöver gele och sån spray.

Nej nu ska jag tjata på mamma att hon ska se The ugly truth med mig :) puss på er !


Kommentarer
Postat av: kicki

vad fint de blev!!

2010-10-15 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0