--

Älsklingen ligger här brevid och vill inte sova.. Men jag vill gärna sova !  Han ligger lite nedan för mig med huvudet vridet så han ser mig och kollar en massa :) Han måste vara världens sötaste bebis <3

I morgon blir det valbo med Kattis. Ska köpa tippar så ja får lite finare naglar. Håller på att spara ut som nu.. elr ja har rättaresagt inte tid att bita och riva på dom :P Men sen ville ja va lite fin till sammankomsten också, inte bara bebis som får vara fin :P

Igår va jag hemma hos Jessika med Kattis, jätte mysigt. Beställde kina mat och käka marängswisch. ajaj, inte bra ! Men ska man så får man väl göra det odentligt !
Satt och pratade hela kvällen om allt möjligt. Riktigt roligt faktiskt !:)

Nej nu ska ja få denna eniva lilla bebisen att sova så ja får lite sömn så ja kommer upp i morgon. Ska bli intressant och se om man hinner med bussen som går klockan elva :P Att passa tider är man inte bäst på just nu !

Men vi hörs. Gonatt alla. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0