--

Hei nu var det nån dagsen jag skrev så de är kanske dags nu. Inte för att  ja har så jätte mycket att berätta :P

Har iaf varit i Valbo med först kattis i måndags och sen med jessika igår. Mycket trevligt. Blev lite stressigt med Jessika bara, får ta de en annan gång också :) Men med kattis köpte jag iaf finkläder till Robin igen, jätte fina ! Finbyxor och skjorta :) Det är mycket roligare att handla till honom än till mig själv ! Kanske blir lite roligare sen när man gått ner lite.

Idag så var vi in till Sandviken också, gick på ånyo och fikade lite med mamma, mysigt !
Gick in och skulle kolla om dom hade amningsbhar på ett ställe också. Fick testa en.. svindyr, låg runt 600kr ! Men den ja beställde från internet var inge bra, ja trodde det var rätt storlek men de va de inte fick ja reda på nu när ja testade denna.. På den  är de 80G och nu fick ja reda på att ja har 75I, hon i  butiken blev lite förvånad och sa bara ".... fattar du !? abcdefgh.. I!?" Blev lite förvånad själv. Men den köper ja nog sen iaf. Får jätte ont i ryggen av den ja beställde:(

På måndag blir de BVC med lillplutten och BM för mig. Robin har fått lite ont i magen.. elr han har haft de ett tag nu, bajsar inte så mycke på dagarna, men på tidiga morgonen så lägger han väääääärldens lass. Det är verkligen en stor pöl ! Det är inte så att han skriker utan är bara gnällig och trycker mycket !

Nu skriker han efter mat. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0