LÖRDAG

Igår kom Jessika hit och vi gjorde pizza. För oss blev det med banan och jordnötter, kom på imorse att vi hade glömt curryn :P Sen efter de blev de lite skumpa och Lips ! Vi låg nästan exakt lika dant på varje sång vi sjöng ! Trevligt hade vi det !

Ikväll blir de mys med bara mina små älsklingar ! Jag ska göra kycklinggryta och sen t efterätt blir det pannacotta med vit choklad och hallon ovanpå :) gottgott ! Ska börja på pannacottan nu tänkte jag eftersom den ska stå i kylen minst två timmar innan man kan äta den !

Inatt sov robin jätte länge ! Han somnade halv elva och vaknade inte nån gång under natten, och sov enda till halv nio !! Synd att ja gick och la mig två annars hade ja varit riktigt utvilad just nu :P Men hoppas på att han sover lika inatt !

Nej nu måste ja börja på pannacottan. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0