lip plumper

Haha, jag gjorde det ! Jag har beställt något som ska förstora läpparna. En olja som tydligen funkar.. Om nu inte alla dom bloggarna ja har kollat på, förstorar läpparna i photoshop elr nåt. Men ja ska testa iaf. Tycker som sagt inte om min överläpp.. så ska bara ha på liiiiiite litelitelite. Får se om de funkar. Den luktar och smakar kanel.. Jag tycker inte kanel.. usch. Men älsk gör, så då kanske ja får lite mer pussar av han ;D


Skriver sen och kanske lägger ut en före och efter bild. Hoppas den funkar ! Det återstå att se om nån dag :)
Nu ska ja ner och köpa blöjer. puss på er !


Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas det funkar! isf vill jag prova! hahaha! XD

2010-11-22 @ 16:42:21
URL: http://whatsername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0