pust

Ja har haft fullt upp enda sen ja kom hit !! inte en enda lugn stund, men de är ja jätte glad över ! Orkar inte berätta allt ja har gjort nu, kommer nog göra de när ja kommer hem ! Men ja umgås hela tiden med mina underbara vänner iaf ! Och ja har saknat dom så mycket !

Imorgon ska ja träffa Malin och Jessika igen, har vart med dom hela dagen idag också. Vi ska käka lunch och hitta på något skoj under dagen. mamma och pappa är på Åhland och har de mysigt !!

De blir flytt hit, men när ? ja vet inte, ja HOPPAS de blir inom några månder, helst innan bebisen kommer ! Men de är nog inte att räkna med eftersom älsk ska ha jobb också ! men han har lovat att söka iaf !!

Ja vill verkligen inte hem till Stenungsund nu, jo för att träffa älsklingen isfl, men ja har inget annat där som lockar mig. Jag vill stanna här. Köpa lägenhet och vara med min familj och vänner.

Nu ska ja försöka sova iaf. Ja har tvingat Joel sova nere inatt, vågar inte sova nere själv ! Läskigt.

Men hoppas ni har haft en trevlig helg för de har sannerligen ja haft ! :) Godnatt och sovgott på er !
pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0