Hemma

Hej !
Nu är vi hemma igen, helbehållna ! Har varit jätte kul, medans alla gick och köpte sprit åt sig själva handlade ja godis väska och skor :) Va tvungen att köpa ett par nya skor för ja fick så fruktansvärt ont av mina ! Köpte med mig sånna gelésuler också, hjälpte jätte bra, vart så skönt !

Va på bio på båten igår kväll, kommer inte ihåg vad filmen hette, men den va jätte bra iaf ! Men senare efter när vi kom till rummet och skulle sova så vet ja inte vad som hände, ja fick först lite små ångest som ja brukade få, men de gick över när ja la mig brevid älsk, sen när ja skulle sova så kom de tillbaka, och då kom de stort. Fick världens panikångest och kunde inte andas, hade tryck över bröstet och ryggen och de kändes som ja hade öroninflamation och bihålinflamation, mådde jätte illa och spydde. Va nästan på väg att hoppa av båten för ja va tvungen att komma av. Kanske blev åksjuk !Gick och gick lite i korridorerna, mötte två vakter som frågade om allt va lungt, sa som de va och ja fick vatten och tre hårdmackor som skulle hjälpa sa dom, sen gick vi ut på däck och tog luft, jätte skönt, trodde att de skulle gå över men de kom tillbaka så fort ja började gå igen.

 Men sov iaf inget inatt så ja har fortfaranade de där trycket över bröstet och mår konstigt, men de är mycke bättre. Kom hem halv elva i morse och gick och la mig på en gång då, vakande nu.. 7 timmar har ja sovit, gick upp och käkade lite och sen gick ja och la mig igen. Hoppas ja kan sova inatt !

Älsk ska väl åka iväg och spela frispeygolf med killarna.. dom brukar köra de och dricka whiskey samtidigt i sånna små flaskor, och dricka öl. Och nu hade han köpt ett bälte på båten som man kan stoppa alla småflaskor i, så alla sitter runt höften, så de är bara att ta upp vilken man vill från bältet och dricka :P

Ja köpte lite jag också som ja ska ha senare när ja kan dricka igen, men kan ju räkna med att de kommer ta ett tag.. men då har ja nåt att se fram emot :):P

Nej nu ska ja ringa syrran som ringde vid tolv ! puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0