Hawaii

Vi åkte ut t hawaii idag iaf, jätte fint vänder och skönt med solen som lyste på ansiktet. Tog driven på donken först och tog med oss och åt. Jätte mysigt.

har inte gjort mycke mer annars idag, städat lite. Haft jätte ont i magen, vet inte vad de har varit med de har varit riktiga sånna hugg elr vad man ska säga.. ett tag blev ja lite orolig för de gjort så ont, men de är över nu så nu är de ingen fara och bebis mår bra, sparkar och har sig som vanligt :)

Ska strax sova, satte på filmen 24.. ni vet serien 24 som gick för nått år sen.. de fanns tydligen en film som älsk köpte som vi kollar på nu.. men ja orkar inte sitta uppe längre, så ja drar mig t sängen snart.

I morn kanske vi ska hitta på något med Andreas och Simeon. Vi ringde dom ikväll men de vart för sent sen för att hitta på något så vi tar de i morn.. plus att dom skulle ha spelat ikväll och de har inte ja lust att vara med på.. så då stannade älsk också hemma :)

Har bitit ner mina naglar.. igen.. för kanske femhundraelfte gången. Gör skit ont, varför lär ja mig aldrig ?
Ja kanske är nervös elr nått..

Aja.. nu går ja och lägger mig.. Godnatt. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0