Godnatt

Älsk har redan lagt sig och somnat, ja hade också lagt mig, men eftersom ja sov tre timmar på eftermiddagen somnade ja inte.. utan låg bara och tänkte på att ja kommer verkligen inte palla att bo kvar ett helt år här, de kommer seriöst inte gå. Så ja låg och funderade på jobb åt älsk osv. Skickade iväg ett sms till Kim och frågade vilka företag han visste som kanske skulle anställa folk framöver.
Så de va bara upp och söka på eniro på dom namnen ja fick av han. 
Har skrivit ner några på en lapp som älsk ska få och ringa t sen !

Ja vill helst flytta innan bebis kommer.. de blir nog enklast, istället för att flytta när bebisen har kommit och man ska ha koll på den, man ska mata och man ska greja.. de blir nog enklare om vi gör de innan, då ja vet hela tiden var ja har den och ja vet att den mår bra hela tiden :P

Frågan är bara om man hinner på tre månader... ? Älsk sa att ja kunde få flytta tidigare om ja ville, men de kan ja inte.. ja kan ju inte lämna min man här och jag flyttar, ja väntar på honom så vi flyttar tilms.

De svåra är bara att eftersom han ska vara pappaledig i augusti.. så kansks ingen vill ha han df .. Men ja hoppas att dom kan ta emot honom vilket som.


Idag hade ja tal på mötet, alla sa att dom tyckte de gick bra för mig så de gjorde väl kanske de då :P Ja va jääääte närvös och mitt hjärta verkligen slog i 200. Bebis kände nog av de för den börja sparka och dra och ha sig hela tiden, tills talet va över och ja inte va nervös längre, då blev den lugn och sparkade inge mer sen :P


Annars då.. ? Ja har varit hos Arbetsförmedligen och grejat, men dom tyckte att ja inte skulle hålla på att komma dit hela tiden eftersom ja måste ha kryckorna vart ja än går. Så han tyckte att ja försöker bli sjukskriven och sen inte kommer tillbaka eftersom de bara är tre månader kvar.

Så ja pratade med min BM och frågade om de gick att bli sjuksriven nu.. och de gick de. Hon fick även se hur ont ja verkligen har de.. för när ja la mig på britsen och skulle mäta magen och lyssna på hjärtljuden så kom ja inte därifrån, kunde inte vända mig på sidorna och flytta benen, gjorde så fruktansvärt ont ! Hon kunde inte hjälpa mig själv heller så Malin fick hoppas in och hjälpa till.. Hon fick ta ryggen och BM fick ta mina ben och ja fick försöka slappna av så mycke ja kunde så dom fick sköta allt. Man känner sig verkligen helt invalid som inte kan flytta sen ensengång.
Men hon skickade papper till läkaren och ja fick komma till han dagen efter.. En månad blev ja sjukriven till att börja med. Tyckte de va jätte bra. Foglossningen har blivit så mycke värre nu att ja nästan inte kan böja mig ner för att plocka upp en penna, resa mig från en stol.. elr bara att kunna gå odentligt.

Malin har varit jätte söt mot mig och hjälpt mig jätte mycke nu när hon har varit här, och de uppskattar jag till tusen. Hon är värd guld

Har inte fått mitt stödbälte ännu.. vet inte när de kommer ? Min tens har ja, men har ingen tejp till den så ja kan inte sätta  fast den, ska ner på apoteket och köpa självhäftande, slipper ja kladda ner mina kläder med en massa gegga !


Nej nu ska ja försöka sova iaf. Ska städa och greja i morn. På torsdag och fredag är älsk ledig så då drar vi till syrran och fortsätter på deras tak som vi började med förra året. Ska bli kul och träffa dom alla igen ! :)

Hade så bra ! puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0