:@

HATAR (!!!!!!!!) att man inte kan ha balkongdörren öppen på dagarna !! Grannen tokröker heeeeeeela tiden och allt kommer in i våran lägenhet ! Har kännt denna röklukten hela dagarna nu, och de blir så varmt inne om man inte har dörren öppen.. plus att de är mysigt att höra fågelkvittret :) och Jermina kan gå in och ut som hon vill, slipper hon stå och skrika på mig hela tiden ;P

De borde bli rökförbud i hela Sverige ! Va bra de skulle vara :D

På lördag blir de hem t Tabita och käka och kolla på melodifestivalengrejen, elr de heter väl inte så nu men de är nåt sånt iaf :P Kommer bli jätte trevligt !

Idag vill jag som vanligt till Hawaii och sola ! Men de är inte så jätte varmt ute, solen lyser men ja gick och ut ställde mig en stund på balkongen och de va inte så varmt som ja hade hoppats på. Hoppas de blir lite varmare iaf !

Ska väl sätta mig och betala räkningar och hyran och sånna grejer, hatar de också. Vf måste allt kosta pengar ? Om ja fick bestämma skulle allt vara gratis "for friiiiiiiiiiiiiii"
yaya.

Vi hörs senare ! puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0