Besökare

har fått ett gäng nya besökare ser ja, kul ! Är de för ja skrev på min adress på min fbprofil ?:P

Vaknade iaf för en stund sen, vädret är sådär.. kanske att solen kommer titta fram lite senare, hoppas, ja vill sola !

Vad som händer idag annars vet ja inte, får åka till mataffärerna och tigga banankartonger annars kanske vi åker till IKEA och köper, men vore ju skit bra om Kvantum hade ;)
Tänkte ja skulle börja packa ner kläder och sånt som vi inte använder, finns ju en del, ja använder inte nån av mina byxor längre och sånt, vinterkläder kan man ju också packa ner för de används ju INTE just nu hoppas ja !

I morgon ska älsk familj, elr alla tjejer, åka till Helen. Vi ska träffas och käka och prata och ha trevligt. Men ja är lite osäker på om ja ska följa med.. Ja har fått nå krupp.. kan inte åka bort utan älsk utan att få halvft panik typ.
Så vi får se hur jag gör. Har massa ont också.

Den 3juni börjar föräldrargruppen, ska blir riktigt roligt faktiskt. Spännande att se vilka man kommer med och vad dom tar upp óch ska läsa om, tror vi nog går på den föreläsningen dom har också, kostar 100kr men de är ju inga problem !
Men sista föräldrardagen kommer vi inte kunna gå på för då har vi flyttat, elr jag har flyttat, älsk stannar kvar och jobbar ett litet tag !

Måste prata med BM om vad som ska fixas när man flyttar. Tråkigt att behöva byta BM för hon är ju trevlig och gå hon som vi har ! men men.. de blir ju bara nån dag som ja går där sen så ska ju bebis vara på väg hoppas vi :)

Nej nu ska ja göra något vettigt. puss på er !

V.27+4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0