--

Ny duschad och fräsch ! Har smörjt in typ hela mig med olja också, så nu är j helt kladdig. De är en sån olja som ska hjälpa mot bristningar, och ja är glad om den hjälper lite iaf ! Men skulle ha börjat tidigare, iaf på tittsen :P Dom är helt röda av bara bristningar, inte ens så ja vågar kolla själv :P illa !

Nu sitter ja och ska försöka torka, olja brukar ju ta ett bra tag att torka, tänkte käka en glass medans ;P

Ikväll blir de hem till Tabita iaf, ska käka tacos och kolla på de där melodifestivalen, vet fortfarande inte riktigt vad de är vi ska se.. elr jo ja vet ju att de är de där melodifestivalengrejen, men är de finalen elr ? Ja har inte alls hängt med på de där.. de märkte ni kanske, haha. Känner mig fortfarande jätte blåst, "ska sverige visa sitt framträdande på ett annat sätt elr ?" hahah, aja. Blåst va de ja :)

Älsk har redan stuckit iväg igen, killarna skulle käka pizza sen spela frispeygolf. Har kollat runt lite om de finns i sandviken,och de gör de tydligen, men inte så  jätte stor bana, men de fanns visst i gävle också, så dom som blir kompis med älsk blir de mycke frispeygolf för, han älskar de :P också så ska de ju självklart vara öl med :P Jag saknar de faktiskt lite grann.. iaf ölen :P

Nej nu ska ja äta en glass och sen göra mig iordning :) puss på er och ha en trevlig lördagskväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0